Toyota GR Supra będzie wkrótce dostępna z nową manualną skrzynią biegów o 6 przełożeniach iMT, wykorzystującą inteligentny system sterowania. Nowa funkcja Hairpin+ zapewni radość z jazdy na górskich drogach. Zmodyfikowane nieco zostanie również podwozie i wnętrze auta.
Toyota GR Supra zadebiutowała w 2019 roku. Był to pierwszy globalny model opracowany przez TOYOTA GAZOO Racing. Stanowił doskonały przykład realizacji idei stojącej za linią sportowych samochodów GR. Był także spełnieniem marzeń prezydenta Toyoty, Akio Toyody, który pragnął stworzyć samochód dający czystą radość z jazdy.
Kolejne modele z linii GR to hot hatch GR Yaris oraz debiutujące już wkrótce na rynku coupé GR86. Samochody te powstały z pasji do motoryzacji i z wykorzystaniem wiedzy i doświadczenia zdobytego w podczas startów TOYOTA GAZOO Racing w międzynarodowych rajdach i wyścigach.
Początkowo Toyota GR Supra była wyposażona jedynie w 6-cylindrowy rzędowy silnik o pojemności 3,0 l i mocy 340 KM (250 kW). Współpracował on z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Później do oferty został dodany nowy 2,0-litrowy silnik o mocy 258 KM (190 kW), również z automatyczną skrzynią biegów w standardzie. Właściwości jezdne GR Supry i jej osiągi zostały wysoko ocenione na całym świecie zarówno przez media, jak i fanów. Wciąż wracało jednak pytanie, czy model ten będzie dostępny z manualną skrzynią biegów.