1. Biznes
  2. Fleet Derby

FLEET DERBY 2020

Toyota najlepszą marką flotową 2020
  •  
  • Potrójny sukces Toyoty. W najnowszym plebiscycie Fleet Derby 2020 Toyota została ponownie wybrana najlepszą marką flotową w segmencie samochodów osobowych. Doceniono także innowacyjność Toyoty. W kategorii Napędy Alternatywne bezkonkurencyjna okazała się najnowsza generacja układu hybrydowego Hybrid Dynamic Force. Internetowe Salony Toyoty i Lexusa zostały uznane za najlepszy Produkt/Usługę Flotową 2020.
Fleet Derby to coroczny plebiscyt internetowy nagradzający i promujący produkty, usługi i osobistości, które kształtują polski rynek flotowy. W tegorocznej edycji przyjęto 131 zgłoszeń w 6 głównych kategoriach i 32 podkategoriach. Aż 59 firm konkurowało ze sobą o najwyższe wyróżnienia. W ciągu 6 miesięcy oddano 170 000 głosów. Toyota po raz kolejny została uznana za najlepszą markę flotową w podkategorii samochody osobowe. Profesjonaliści docenili wysoką jakość, potwierdzoną niezawodność i bezpieczeństwo, a także niskie koszty eksploatacji i wysoką wartość rezydualną aut Toyoty.
  • 131

    zgłoszeń w 6 głównych kategoriach i 32 podkategoriach

  • 59

    firm konkurowało ze sobą o najwyższe wyróznienia

  • 170

    tys. głosów oddano w ciągu 6 miesięcy

Hybrydy Toyoty nr 1 w Polsce

Najnowsza generacja napędów hybrydowych wyposażonych w silniki Dynamic Force wyprzedziła konkurencję w kategorii Napędów Alternatywnych/Napędów Hybrydowych. Hybrydy Toyoty oferują jeszcze niższe spalanie i emisję szkodliwych substancji. Napęd w wersji z 2-litrowym silnikiem generuje łączną moc 184 KM. W mocniejszej wersji wyposażonej w 2,5-litrowy silnik benzynowy łączna moc układu wynosi 218 KM.

Nowe silniki benzynowe Dynamic Force zastosowane w obecnej generacji hybryd Toyoty charakteryzują się jednym z najwyższych współczynników sprawności cieplnej wśród dostępnych na rynku jednostek – wynosi on aż 41%. Nowa przekładnia e-CVT zapewnia dodatkowe oszczędności, redukując straty energii o 20% w porównaniu z poprzednią generacją.

Wirtualny salon, realny sukces

Wybuch pandemii COVID-19 wymusił zmianę strategii sprzedażowych. Toyota już w połowie marca 2020 roku zaoferowała swoim klientom bezpieczną alternatywę pod postacią Internetowych Salonów, pozwalających kupić nowe auta bez wychodzenia z domu. Do rozmowy ze sprzedawcą wystarczył zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet.

Wirtualne spotkania umożliwiały dokładne zapoznanie się z autem, wybranie dostępnego wyposażenia, koloru nadwozia, wzoru felg oraz oferty finansowania. W przypadku podjęcia decyzji zakupowej gotowa umowa była wysyłana na wskazany przez Klienta adres. Najwyższy poziom bezpieczeństwa oferowany przez rozwiązanie Toyoty oraz bezproblemowe przeniesienie procesu sprzedażowego na platformę wirtualną sprawiły, że Internetowe Salony Toyoty i Lexusa zostały uznane za najlepszy Produkt/Usługę Flotową 2020 roku w podkategorii Wirtualne Salony Samochodowe.