Umów się na jazdę próbną
Umów się na przegląd
Finansowanie - oblicz ratę
Konfiguruj swoją Toyotę

Ponad 210-konna Toyota Yaris zadebiutuje w Genewie

Powrót Toyoty do segmentu hot hatchów

2017-01-12

Na zbliżających się targach Geneva International Motor Show (9-19 marca 2017) Toyota zaprezentuje nową, sportową wersję Yarisa z mocnym silnikiem benzynowym. Wraz z nim Toyota powraca do segmentu hot hatchów. Auto o 3-drzwiowym nadwoziu i silniku 210 KM to ogniwo łączące Yarisa WRC z rynkową linią najpopularniejszego samochodu Toyoty w Europie.

Na stoisku Toyoty w Genewie nowy sportowy model zajmie miejsce obok prototypu startującego w Rajdowych Mistrzostwach Świata, który zadebiutuje 19 stycznia w rajdzie Monte Carlo.

W Genewie zostanie zaprezentowany także miejski Yaris po face liftingu. Samochód otrzymał zmodernizowane wnętrze oraz odświeżoną przednią i tylną część nadwozia, nawiązującą do sportowej odmiany. Miejski model Toyoty został poddany także technicznym modyfikacjom poprawiającym komfort jazdy i pewność prowadzenia.

Wersja hybrydowa otrzyma napęd o większej mocy. Yaris Hybrid, pierwszy samochód hybrydowy w segmencie B, odpowiada za ponad 40% sprzedaży modelu w Europie. Jest to obecnie jeden z najoszczędniejszych i najbardziej ekologicznych samochodów na świecie.

Dowiedz się więcej

Odświeżona wersja miejskiego modelu

Mocniejszy napęd hybrydowy

Twoje ustawienia plików cookies

Na stronie Toyota Polska używamy technologii cookies w celach dostosowania naszych usług i oferty do Twoich potrzeb, w celu reklamy, analizy i statystyki. Informacje zapisane w cookies mogą zawierać dane osobowe. Jeśli wyrażasz na to zgodę, przejdź do strony i korzystaj z niej normalnie lub dowiedz się, w jaki sposób możesz zmienić swoje ustawienia..

Zapewniają bezpieczeństwo na stronach Toyoty i podstawową funkcjonalność.

Ulepszają działanie usług, które oferujemy, umożliwiając analitykę, monitoring i poprawę wydajności.

Umożliwiają zapamiętywanie danych logowania oraz innych wyborów dokonywanych na stronie.

Zapamiętując odwiedzone strony pozwalają na lepiej dopasowane reklamy poza stroną Toyoty.